Consilier Clienti | Vanzari, Amanet si Schimb Valutar
Orasul: Bucuresti, Sibiu
Tip job: Full Time
Orasul: Bucuresti, Sibiu
Tip job: Full Time
Cautam oameni extraordinari, asa cum esti tu! Daca ai descoperit anuntul nostru, inseamna ca iti doresti o noua provocare, iar noi suntem gata sa ti-o oferim.
Ce ne dorim de la tine
§ Sa lucrezi cu buna dispozitie si sa ai o minte pozitiva;
§ Sa comunici cu placere si sa fii respectuos;
§ Sa fii sufletul companiei, sa fii fermecator si in acelasi timp convingator;
§ Sa te organizezi bine si sa nu iti lipseasca atentia la detalii;
§ Sa ai disponibilitate si perseverenta in acumularea de cunostinte noi;
§ Sa ai studii medii sau superioare;
§ Sa ai cunostinte medii de operare PC si utilizare a internetului.
Ce implica pozitia ta
§ Oferirea de suport clientilor, prezentarea produselor si a promotiilor;
§ Evaluarea validitatii monedei prezentate de catre client, efectuarea schimbului valutar;
§ Evaluarea produselor oferite spre amanet, intocmirea contractelor de imprumut;
§ Efectuarea tuturor operatiilor cu numerar (incasari, plati), intocmirea documentatiei specifice.
Ce iti oferim
§ Job dinamic si provocator, in care nu te plictisesti niciodata;
§ Contract de munca pe perioada nedeterminata;
§ Salariu fix + comision corelat cu vanzarile realizate;
§ Program de instruire la locul de munca, nu ai nevoie de experienta;
§ Posibilitate de a avansa prin performanta;
§ Un loc de munca sigur si stabil, in agentii moderne, situate in centre comerciale;
§ Abonament medical. In plus, pentru ca intotdeauna ne gandim la cei dragi, putem sa le oferim asigurare medicala la preturi preferentiale;
§ Abonament Bookster;
§ Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei;
§ Decontarea transportului.
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Suntem in cautarea unei persoane care sa consolideze echipa in procesul de dezvoltare.
Ne dorim sa fie pasionat de ceea ce face, sa iubeasca munca in echipa si sa ii poata motiva pe ceilalti sa atinga performanta.
Sa isi asume linia intai din joc, sa fie proactiv, sa identifice riscurile si sa gaseasca solutii. Sa nu rada de coechipieri atunci cand gresesc, ci sa ii faca sa fie mai buni.
Ce ne dorim de la tine
• Studii superioare finalizate;
• Experienta in managementul departamentelor administrative de minim 5 ani;
• Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
• Excelente abilitati de comunicare, planificare si organizare;
• Persoana activa, orientata spre rezultate;
• Spirit intreprinzator, atent la detalii, simt practic si pragmatic;
• Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;
• Cunostinte Microsoft Office.
Ce implica pozitia ta
• Coordonarea si indrumarea echipelor din subordine: manageri zonali si personalul administrativ;
• Managementul functionarii agentiilor din punct de vedere operational si administrativ;
• Asigurarea respectarii procedurilor de lucru si propunerea de imbunatatiri pentru acestea;
• Managementul relatiei cu furnizorii de servicii (proprietari spatii inchiriate/centre comerciale, telefonie fixa, mobila/mobilier,firme amenajari constructii, birotica, aparatura de birou, curierat, servicii IT,etc.);
• Managementul relatiei cu autoritatile: comunicari, depunere documentatie specifica, reprezentare;
• Managementul dezvoltarii teritoriale din punct de vedere al deschiderii de noi Agentii;
Beneficii
• Job dinamic si provocator, in care nu te plictisesti niciodata;
• Autoturism + telefon puse la dispozitie ;
• Abonament medical la Regina Maria;
• Abonament Bookster.
Orasul: Bacau, Brasov, Bucuresti
Tip job: Full Time
Cautam oameni extraordinari, asa cum esti tu! Daca ai descoperit anuntul nostru, inseamna ca iti doresti o noua provocare, iar noi suntem gata sa ti-o oferim.
Ce ne dorim de la tine
Suntem in cautarea unui nou coleg, acel "om bun la toate", care sa dea dovada de:
• seriozitate, punctualitate, implicare in munca;
• experienta de minim 1 an in domeniul constructiilor sau amenajari interioare - conditie esentiala;
• studii medii (NU este obligatoriu bacul);
• permis auto categoria B si disponibilitatea de deplasare in afara localitatii de domiciliu (Brasov, Bacau sau Bucuresti);
• disponibilitate interventie tehnica pe timpul noptii, cand este cazul.
Ce implica pozitia ta
• verificarea tehnica periodica a magazinelor societatii;
• remedierea defectiunilor constatate, efectuarea de mici reparatii;
• participare la amenajarea spatiilor noi (montaj rigips, efectuarea de lucrari de zugravire etc);
Beneficii
• contract de munca pe durata nedeterminata;
• venituri nete de peste 4000 lei/luna;
• autoturism + telefon puse la dispozitie + unelte si scule de lucru;
• abonament medical la Regina Maria.