Specialist Resurse Umane -Junior
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Avem o veste extraordinară! Suntem în proces de extindere a echipei noastre și căutăm un nou coleg/a pentru a se alătura departamentului nostru de resurse umane, ocupând functia de Specialist Resurse Umane -Junior.
Calificări și abilități:
• Experiență în domeniul resurselor umane de minimum 1 an;
• Cunoașterea legislației muncii;
• Cunoașterea practicilor si a procedurilor de administrare a personalului;
• Cunoștințe avansate de utilizare a aplicațiilor MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint etc).
Rolul tău:
• Gestionezi documentele specifice activității de administrare de personal;
• Organizezi, menți și arhivezi dosarele de personal;
• Asigurarea de servicii administrative cu privire la operațiunile departamentului de resurse umane;
• Crearea și distribuirea documentelor către angajati;
• Primești, înregistrezi și comunici superiorului ierarhic cererile / reclamațiile salariaților în domeniul resurselor umane, propunand soluții pentru rezolvarea acestora.
• Menții legatura cu medicul de medicina muncii, firma contractată pe linie de SSM și SU.
• Recrutare personal.
Ce oferim:
• Pachet de remunerare competitiv și beneficii suplimentare;
• Adevărată oportunitate de carieră pentru dezvoltare profesională într-o companie în creștere rapidă;
• Oportunități de dezvoltare personală;
• Mediu de lucru modern;
• Echipa managerială cu experiență, colegi tineri și entuziaști;
• Training.
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Ce vei face:
· Vei administra contractele cu furnizorii din aria de competență;
· Te vei asigura de administrarea corespunzatoare a spațiilor închiriate și de activitatea de aprovizionare cu articole de papetarie, birotica, consumabile specifice, produse de protocol, echipamente etc;
· Vei administra și monitoriza activitatea de arhivare fizică și electronică;
· Vei administra contractele cu companii specializate în activități de poștă, produse de birotică, consumabile etc;
· Contribui la elaborarea și actualizeaza politicile și procedurile specifice de lucru activității desfașurate;
· Verifici facturile din aria de activitate;
· Menții baza de date a furnizorilor existenți;
· Participi la proiectele de deschidere/relocare/închidere/renovare a locațiilor companiei;
· Monitorizezi din punct de vedere constructiv și tehnic starea locațiilor companiei și echipamentelor; anunță și urmarește soluționarea problemelor de către firma contractate;
· Monitorezi flota auto – programări service, menținerea documentelor și polițelor de asigurări, foi de parcurs etc;
· Efectuezi deplasări ocazionale în agenții;
· Oferi suport în relația cu autoritățiile și furnizorii companiei.
Ce ne dorim de la tine:
· Studii medii / Studiile superioare constituie un avantaj;
· Experiență anterioară de minim 2 ani într-un departament administrativ;
· Cunoșținte MS Office;
· Bune abilități de comunicare și relaționare;
· Flexibilitate de a se adapta la schimbările dintr-o organizație în continuă dezvoltare;
· Atitudine pro-activă;
· Capacitate de planificare și prioritizare.
Ce îți oferim:
· Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare;
· Tichete de masa în valoare de 30 lei/zi;
· Prime de sărbatori în valoare de 600 lei Paște/Crăciun;
· Ajutor social in funcție de eveniment (nastere/deces);
· Abonament medical Regina Maria;
· Decontul transportului;
· Reduceri de 15% in magazinele Lensa;
· Prețuri preferențiale la produsele comercializate;
· Abonament Bookster.
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Suntem în căutarea unui om de marketing cu minte analitică, pregătit să abordeze provocările digitale cu pasiune. Te așteptăm să contribui la atingerea obiectivele companiei cu inovație și perseverență.
Ne-ar plăcea să te cunoaștem dacă:
· Abilitatea de a lucra într-un mediu orientat spre rezultate și de a respecta termene strânse te caracterizează;
· Cifrele sunt prietenele tale bune, le urmaresti și le analizezi cu mare atenție:
· Ai experiență anterioară + 3 ani în B2C marketing și e-commerce;
· Esti licențiat în domeniul marketingului sau în discipline conexe.
· Ai cunoștințe solide de utilizare a platformelor PPC precum Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads. O certificare în domeniu reprezintă un avantaj;
· Demonstrezi abilități analitice remarcabile, permițând evaluarea eficientă a datelor și luarea deciziilor strategice informate;
· Ai o înțelegere aprofundată a pieței de digital marketing, a tendințelor curente și a comportamentului consumatorului;
· Constituie un avantaj dacă stăpânesti un program de editare grafica: Photoshop / Illustrator/ Premiere Pro etc.
Responsabilități:
· Monitorizezi și optimizezi campaniile PPC pe platforme precum Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads și TikTok Ads;
· Generezi rapoarte și extragi informații semnificative din datele colectate prin intermediul GoogleAnalytics 4;
· Contribui la stabilirea și monitorizarea targetelor și KPI-urilor digitale, găsind solutii optime de creșterea a obiectivelor de vânzări și marketing;
· Administrezi platformele de e-mail marketing, având în vedere promoțiile și comunicarea segmentată;
· Realizezi analize de piață și a concurenței pentru a dezvolta strategii de marketing eficiente;
· Identifici noi oportunități și canale de marketing pentru a crește vizibilitatea și vânzările, colaborând cu departamentele comerciale;
· Definești, verifici și testezi functionalități noi implementate în Magento 2;
· Colaborezi strâns cu agențiile de marketing externe pentru a asigura o aliniere eficientă a strategiilor și alocarea corectă a resurselor pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei.
Ce îți oferim:
· Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare;
· Tichete de masa în valoare de 30 lei/zi;
· Prime de sărbatori în valoare de 600 lei Paște/Crăciun;
· Ajutor social in funcție de eveniment (nastere/deces);
· Abonament medical Regina Maria;
· Decontul transportului;
· Reduceri de 15% in magazinele Lensa;
· Prețuri preferențiale la produsele comercializate;
· Abonament Bookster.
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Responsabilități:
· Înregistrări contabile;
· Verificarea corectitudinii documentelor primare;
· Realizarea plăților către furnizori;
· Verificarea înregistrărilor contabile, fișelor de cont, balanței lunare și jurnalelor contabile;
· Calcularea impozitului pe profit, amortizări, înregistrarea notelor contabile privind închiderea de luna si întocmirea declarațiilor lunare la termenele interne/legale cu supervizarea superiorului;
· Mentinerea relației cu clienții alocați;
· Menținerea relației cu ANAF-ul;
· Urmărirea și îndeplinirea calendarului fiscal;
· Verificarea corectitudinii documentelor primare;
· Contabilizarea facturilor primite de la furnizori interni / externi;
· Contabilizarea deconturilor de cheltuieli și urmărirea avansurilor de trezorerie aferente;
· Realizarea plăţilor către furnizori;
· Inregistreaza note contabile diverse cu respectarea prevederilor contabile legale în vigoare;
· Participarea activă la închiderile de luna;
· Verificarea înregistrărilor contabile, fişelor de cont, balanței lunare şi jurnalelor contabile;
· Pregătirea situațiilor solicitate în perioada de audit sau control ANAF;
· Înregistrează note contabile diverse cu respectarea prevederilor contabile legale în vigoare;
· Verificarea documentelor primare și arhivarea în bune condiții;
· Suport pentru celelalte departamente privind solicitări financiar-contabile;
· Diverse activitați la cererea superiorului ierarhic.
Cerințe:
· Studii universitare absolvite cu specializare economică/contabilitate;
· Minim 3 ani de experiență relevantă în contabilitate;
· Cunoștințe foarte bune de legislație referitoare la contabilitate, precum și de legislație fiscală;
· Cunoștințe foarte bune despre procesele contabile și financiare;
· Stăpânire excelentă a pachetului Microsoft Office;
· Orientare către detalii și capacitatea de a face mai multe lucruri în același timp;
· Atenție distributivă, capacitate de adaptare și învățare rapidă;
· Abilități interpersonale foarte bune și capacitatea de a lucra bine într-un mediu de echipă.
Ce îți oferim:
· Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare;
· Tichete de masa în valoare de 30 lei/zi;
· Prime de sărbatori în valoare de 600 lei Paște/Crăciun;
· Ajutor social in funcție de eveniment (nastere/deces);
· Abonament medical Regina Maria;
· Decontul transportului;
· Reduceri de 15% in magazinele Lensa;
· Prețuri preferențiale la produsele comercializate;
· Abonament Bookster.
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Echipa noastră este în căutarea unui nou membru care să se alăture în rolul de Manager – linie de Business Bijuterii. In aceasta pozitie vei fi responsabil de coordonarea și supravegherea operațiunilor de afaceri pentru linia de bijuterii a companiei. Dacă crezi că ești persoana potrivită, te încurajăm să aplici acum!
Rolul tau:
· Dezvoltarea și implementarea strategiei de afaceri pentru linia de bijuterii a companiei
· Definirea și monitorizarea obiectivelor financiare ale companiei
· Identificarea oportunităților de creștere și dezvoltare a afacerii și a noilor piețe
· Stabilirea și gestionarea bugetelor pentru linia de bijuterii
· Coordonarea și supravegherea echipei de marketing și vânzări pentru linia de bijuterii
· Identificarea și gestionarea riscurilor și amenințărilor pentru afacerea de bijuterii a companiei
· Monitorizarea evoluției pieței, prin prezența în teren, respectiv calatorii în interes de afaceri la evenimentele de profil, pentru a lua decizii strategice pentru afacerea de bijuterii a companiei
· Asigurarea conformității cu reglementările și standardele de industrie
· Managementul întregului proces al produselor, de la strategia de achiziție pană la strategia de promovare și vânzare;
· Identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor online și dezvoltarea strategiei adecvate fiecărui segment în parte;
· Optimizare canale de vânzări (online și prin agenții);
· Dezvoltarea de proceduri de vânzare / achiziție pentru colegii din agenții pentru creșterea profitabilității;
· Managementul procesului de achiziție folosind furnizorii existenți sau identifica noi parteneri
· Propune, dezvoltă și implementează politici de prețuri și oferte promoționale;
· Se asigură prin proceduri că sunt respectate standardele de calitate și siguranță a produselor comercializate;
· Monitorizează performanța vânzărilor și a indicatorilor cheie ai performanței departamentului;
· Monitorizează piața și concurența pentru a identifica oportunitățile de creștere a afacerii;
· Dezvoltă și implementează strategiile de marketing și comunicare împreuna cu Top Managementul și Managerul de Marketing pentru a crește vizibilitatea produselor.
Profilul tau:
· Experiență anterioară în managementul unei linii de afaceri de bijuterii sau într-un rol similar de conducere în industria bijuteriilor
· Abilități excelente de leadership, comunicare și negociere
· Cunoștințe solide în strategia de afaceri pe segment
· Abilități puternice de analiză și rezolvare a problemelor
· Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan și de a îndeplini termene limită strânse
· Cunoașterea bună a pieței de bijuterii și a tendințelor de afaceri în domeniu
· Diploma de licență în afaceri, management sau domeniu similar
· Experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de prețuri;
· Orientat către obiective și capacitatea de a identifica oportunități de creștere a vânzărilor;
· Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
· Abilități excelente de comunicare și negociere, cu o atenție deosebită la satisfacția clienților;
· Studii superioare absolvite;
· Experiență anterioara de minimum 3 ani
· Spirit de inițiativă și atitudine proactivă;
· Foarte bune abilități manageriale;
· Bune abilități de time-management.
Oferta noastra:
· Pachet salarial motivant;
· Tichete de masă;
· Laptop, telefon;
· Card de carburant;
· Abonament Bookster;
· Asigurare de accident;
· Abonament servicii medicale.
Orasul: Bucuresti, Targu Mures, Sibiu, Brasov si Bacau
Tip job: Full Time
CreditAmanet cauta oameni extraordinari, asa cum esti tu! Daca iti doresti o noua provocare, noi suntem gata sa ti-o oferim!
Ce iti oferim
• Training personalizat si un trainer dedicat - experienta nu este necesara;
• Salariu fix + comision corelat cu vanzarile realizate;
• Sporuri salariale atractive, bonusuri si majorari salariale periodice;
• Tichete de masa si tichete cadou oferite cu diverse ocazii;
• Abonament medical la o clinica privata;
• Pachete avantajoase de abonamente medicale pentru membrii familiei la preturi preferentiale;
• Abonament Bookster;
• Decontarea transportului;
• Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca sigur si stabil, in agentii moderne situate in centre comerciale.
Ce implica pozitia ta
• Vei oferi suport clientilor, vei prezenta produsele si promotiile existente;
• Vei evalua validitatea monedei prezentate de catre client si vei efectua schimbul valutar;
• Vei evalua produsele oferite spre amanet si vei intocmi contractele de imprumut;
• Vei efectua toate operatiunile cu numerar (incasari, plati) si vei intocmi documentatia specifica.
Ce ne dorim de la tine
• Lucrezi cu buna dispozitie si ai o minte pozitiva;
• Comunici cu placere si esti respectuos;
• Te organizezi bine si nu iti lipseste atentia la detalii;
• Ai disponibilitate si perseverenta in acumularea de cunostinte noi;
• Ai studii medii sau superioare;
• Ai cunostinte medii de operare PC si utilizare a internetului.