Senior Digital Mk Specialist
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Cautam o persoana care este up to date cu cele mai recente tendinte din industria de marketing. Daca esti o persoana plina de entuziasm, creativa si dinamica atunci te asteptam sa te alaturi colegilor nostri din departamentul de marketing.
Ce ne dorim de la tine?
• Sa fii o persoană proactivă, organizată, creativă și dinamică;
• Sa ai bune abilități de comunicare verbală și scrisă;
• Sa ai studii superioare (marketing, comunicare, relatii publice);
• Constituie un avantaj dacă stăpânesti un program de editare grafica, precum Photoshop / Illustrator/ Canva etc.;
• Sa ai minim 3 ani de experiență similară în : marketing digital, content marketing, PPC;
• Sa ai concepte privind conversia, optimizarea, funnel, SEO, PPC;
• Sa ai experienta in implementarea și gestionarea campaniilor de Google Ads, Facebook/ Instragram Ads și LinkedIn Ads, TikTok ;
• Sa ai cunoștinte avansate Microsoft Office;
• Sa ai abilitatea de a lucra eficient cu o agenție de marketing.
Ce implica pozitia ta?
• Definesti, verifici și testezi functionalități noi implementate în website;
• Propui, implementezi și gestionezi campanii de marketing;
• Interpretezi datele din Google Analitycs si analizezi performanțele conturilor de Google Ads, Facebook Ads Manager etc
• Monitorizezi evoluția performanței KPI-urilor digitale și propui idei pentru îmbunătățirea acestora;
• Creezi si dezvolti profile de buyer persona și te ocupi de implementarea și imbunatațirea proceselor de customer journey si customer experience;
• Creezi grafici pentru diferite materiale de marketing (flyere, bannere web, afise etc), intern sau prin intermediul agentiilor de marketing cu care colaborăm;
• Efectuezi analiza pieței și a competiției;
• Administrezi programul de fidelizare (carduri de fidelitate, sms-uri, newslettere);
• Gestionezi buna implementare a acțiunilor de marketing din agenții;
• Subcontractezi furnizorii externi pentru diferite servicii.
Ce iti oferim?
• Salariu motivant;
• Tichete de masa in valoare de 600 lei;
• Prime de sarbatori;
• Training-uri de specialitate;
• Abonament medical la o clinica privata;
• Abonament Bookster;
• Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei;
• Mediu de lucru profesionist, intr-o companie de succes, stabila pe piata muncii.
Daca ti-am starnit curiozitatea, fa-ti curaj si hai sa ne cunoastem si sa crestem #impreuna atunci cand conteaza!
Orasul: Bucuresti, Focsani, Constanta
Tip job: Full Time
CreditAmanet cauta oameni extraordinari, asa cum esti tu! Daca iti doresti o noua provocare, noi suntem gata sa ti-o oferim!
Ce iti oferim
• Training personalizat si un trainer dedicat - experienta nu este necesara;
• Salariu fix + comision corelat cu vanzarile realizate;
• Sporuri salariale atractive, bonusuri si majorari salariale periodice;
• Tichete de masa si tichete cadou oferite cu diverse ocazii;
• Abonament medical la o clinica privata;
• Pachete avantajoase de abonamente medicale pentru membrii familiei la preturi preferentiale;
• Abonament Bookster;
• Decontarea transportului;
• Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca sigur si stabil, in agentii moderne situate in centre comerciale.
Ce implica pozitia ta
• Vei oferi suport clientilor, vei prezenta produsele si promotiile existente;
• Vei evalua validitatea monedei prezentate de catre client si vei efectua schimbul valutar;
• Vei evalua produsele oferite spre amanet si vei intocmi contractele de imprumut;
• Vei efectua toate operatiunile cu numerar (incasari, plati) si vei intocmi documentatia specifica.
Ce ne dorim de la tine
• Lucrezi cu buna dispozitie si ai o minte pozitiva;
• Comunici cu placere si esti respectuos;
• Te organizezi bine si nu iti lipseste atentia la detalii;
• Ai disponibilitate si perseverenta in acumularea de cunostinte noi;
• Ai studii medii sau superioare;
• Ai cunostinte medii de operare PC si utilizare a internetului.
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Candidatul ideal:
• Experienta in activitatea practica, in domeniul achizitiilor si vanzarilor echipamentelor electronice – min 3 ani
• Cunostinte de electronica generala
• Experienta in activitatea de e-commerce
• Excelente abilitati de comunicare si negociere
• Flexibilitate de a se adapta la schimbarile dintr-o organizatie in crestere
• Persoana care se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti, care stie sa se plieze pe nevoile lor
• Atitudine pozitiva, cu dorinta de succes
• Capacitate de a lucra in echipa
• Independenta, inteligenta si atitudine pro-activa
• Orientare catre client
• Studii medii/ superioare finalizate
• Cunostinte avansate de operare PC: Pachet Office (Outlook, Power Point, Excel)
• Limba engleza: nivel mediu/avansat
• Carnet de conducere categoria B – constituie avantaj
Ce iti oferim:
• Bonus lunar, in functie de performante
• Tichete de masa
• Prime de sarbatori
• Abonament medical la o clinica privata
• Abonament Bookster
• Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare
• Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei
Descrirea jobului:
• Propune strategii de dezvoltare a segmentului de Electronice
• Atinge obiectivele de vanzari stabilite de catre Directorul Comercial
• Vine cu noi idei / propuneri campanii de marketing / politici comerciale care pot fi implementate pentru a creste cifra de afaceri pe segmentul respectiv
• Urmareste permanent publicatii de profil, noile tehnologii astfel incat sa cunoasca detaliile tehnice ale produselor si sa poata face recomandari clientilor
• Contribuie la politicile de pret pentru produse
• Verifica, testeaza si configureaza - nivel avansat, echipamentele electronice
• Gestioneaza platformele on-line de vanzare a produselor
• Ofera suport operatorilor din agentiile CreditAmanet in vederea negocierii si a finalizarii contractelor
• Ofera asistenta clientilor si potentialilor clienti CreditAmanet intr-o maniera eficienta si profesionala, cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produsele
• Asigura stocul optim de produse pentru fiecare agentie
• Sustine in mod activ si consecvent toate eforturile de imbunatatire a experientei clientilor.
• Intocmeste proceduri de lucru impreuna cu ceilalti co-echipieri pentru a eficientiza activitatile departamentului
• Intocmeste rapoarte de lucru zilnice /lunare /anuale in colaborare cu ceilalti membri ai echipei
• Participa activ alaturi de co-echipieri la intocmirea bugetului anual care va fi aliniat cu obiectivele companiei
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Agent de vanzari Call Center
Candidatul Ideal
Esti o persoana amabila, careia ii place sa interactioneze cu oamenii? Esti ambitioasa si perseverenta?
Daca gasesti mereu solutii si iti place sa fii de ajutor, alatura-te colegilor nostri din departamentul de Call Center!
Ce iti oferim:
· Salariu fix + bonus lunar, in functie de performante
· Tichete de masa in valoare de 600 de lei
· Prime de sarbatori
· Decont transport
· Abonament medical la o clinica privata
· Abonament Bookster
· Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare
· Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei.
Ce implica pozitia ta:
· Vei promova imaginea companiei prin oferirea de informatii corecte si complete cu privire la serviciile CreditAmanet si promotiile aferente acestor servicii pe teritoriul Romaniei
· Vei identifica nevoile clientilor pentru a propune cea mai potrivita oferta
· Vei negocia si prelua solicitarile clientilor in vederea incheierii de noi contracte sau realizarea de vanzari
· Vei inregistra si solutiona sesizarile clientilor sau le vei trimite catre departamentele responsabile
· Vei oferi suport operatorilor din agentiile CreditAmanet in vederea negocierii si a finalizarii contractelor
· Vei sustine in mod activ si consecvent toate eforturile de imbunatatire a experientei clientilor.
Ne dorim de la tine:
· Excelente abilitati de comunicare si negociere
· Persoana care se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti, care stie sa se plieze pe nevoile lor
· Atitudine pozitiva, cu dorinta de succes
· Motivatie pentru cresterea venitului prin vanzari
· Independenta, inteligenta si atitudine pro-activa
· Orientare catre client
· Studii medii/ superioare finalizate
· Cunostinte de baza MS Office
· Experienta in folosirea programelor de tip IVR si CRM
· Limba engleza: nivel mediu/avansat scris si vorbit
· Experienta anterioara de minim 2 ani in vanzari telefonice
DACA TI-AM STARNIT CURIOZITATEA, FA-TI CURAJ SI HAI SA NE CUNOASTEM SI SA CRESTEM #IMPREUNA ATUNCI CAND CONTEAZA