Politica de retur

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica a produsului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, cu conditia ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.  Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Retururile se vor expedia la adresa: Strada Vaselor nr. 60, etaj 1, sector 2, București |  DIGITAL SALE SRL (CreditAmanet).

CreditAmanet va inapoia contravaloarea produsului in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. In cazul in care produsul se returneaza in Showroom si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se va face tot prin transfer bancar, si nu in numerar la casierie.

Puteti cere returul produselor daca:

  1. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site
    Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC DIGITAL SALE SRL.
  2. Produsul este nefunctional in primele 24 de ore de la receptie
    Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
    Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea.
  3. Produsul a fost livrat gresit
    Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SC DIGITAL SALE SRL.
    Returnarea produselor se poate face si personal numai la sediul Strada Vaselor nr. 60, etaj 1, sector 2, București.
    (Atentie!!! )In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.