EXECUTIVE ASSISTANT
Orasul: București
Tip job: Full Time
Orasul: București
Tip job: Full Time
Suntem în căutarea unui Executive Assistant. Daca te consideri o persoana eficienta, capabila de a lua decizii rapide cu o atentie deosebita la detalii asigurand confidentialitatea si respectarea eticii profesionale te asteptam in echipa noastra.
Responsabilitatile tale vor include, dar nu se vor limita la:
· Gestionarea programului zilnic al Presedintelui, incluzand programari, intalniri si calatorii;
· Asigurarea ca toate sarcinile sunt finalizate la timp, cum ar fi raspunsul la e-mailuri, intocmirea de documente si rapoarte, si plasarea de comenzi;
· Coordoneaza si comunica cu alte departamente, furnizori, institutii sau parteneri de afaceri;
· Gestionarea si urmarirea bugetului personal si a cheltuielilor legate de afaceri;
· Asigura suport pentru consiliul de administratie;
· Asigurarea confidentialitatii si respectarea eticii profesionale;
Candidatul ideal:
· Studii superioare finalizate in domeniul economic sau juridic finalizate cu rezultate bune;
· Experienta anterioara ca asistent personal (CEO/Presedinte) sau intr-un rol similar;
· Cunostinte avansate de operare PC: Pachet Office (Outlook, Power Point, Excel);
· Limba engleza nivel avansat;
· Abilitați de organizare/autogestionare, capacitatea de a respecta termenele limita;
· Sa detina un bun management al volumului de munca și capacitatea de a stabili prioritați;
· Abilitati foarte bune de comunicare (scris si verbal);
· Aspect ingrijit si profesional;
· Capacitatea de a menține confidențialitatea absoluta in ceea ce privește informațiile sensibile sau confidențiale;
· Capacitatea de a-si asuma responsabilitati, de a reactiona rapid si de a lua decizii rapide in momente critice.
Ce iti oferim:
· Salariu atractiv;
· Tichete de masa;
· Prime de sarbatori;
· Abonament medical la o clinica private;
· Abonament Bookster;
· Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare;
· Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companie
Orasul: București
Tip job: Full Time
Ce vei face:
• Vei gestiona raportări financiare lunare.
• Vei întocmi situații financiare și rapoarte anuale la timp.
• Vei gestiona bugetele și previziunile anuale.
• Vei asigura conformitatea cu legislația, financiară și fiscală.
• Vei supraveghea funcțiile de trezorerie și impozitare.
• Vei gestiona relații externe cu banca.
• Vei menține și documenta procedurile și politicile contabile.
• Vei menține relații cu auditorii externi și cu băncile.
• Vei identifica domenii de îmbunătățire a eficienței și de reducere a costurilor.
• Vei lucra îndeaproape cu echipa de conducere și le vei furniza rapoarte, costuri de analiză, zone de risc potențial și oportunități de prognoza.
• Vei elabora și analiză bugetele, pregătind rapoarte periodice care compară costurile bugetate cu cele reale.
• Vei examina bugetele estimative pentru a verifică dacă sunt complete, exacte și conforme cu procedurile și reglementările în vigoare.
• Vei revizui bugetele de funcționare pentru a analiză tendințele care afectează nevoile bugetare.
Cerințe:
• Să cunoasti temeinic principiile și procedurile contabile.
• Să ai minim 5 ani experiență pe zona financiară.
• Să ai abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
• Să ai capacitate ridicată de organizare și administrare.
• Să ai cunoștințe de utilizare soft-uri de contabilitate și raportare, sistemul de raportare Microsoft Office (Excel-avansat; Word, Power Point).
• Să ai cunoștiinte solide de analiză financiară.
• Să fi absolvit o Facultate de Contabilitate sau de Finanțe Bănci.
Beneficii:
• Un mediu de lucru activ cu posibilități multiple de dezvoltare.
• Tichete de masă în valoare de 35 lei/zi.
• Prime de sărbători în valoare de 600 lei Paște/Crăciun.
• Ajutor social în funcție de eveniment (naștere/deces).
• Abonament medical Regina Maria.
• Decontul transportului.
• Reduceri de 15% în magazinele Lensa.
• Prețuri preferențiale la produsele comercializate.
• Abonament Bookster.
Orasul: Bucuresti, Craiova, Focsani, Bacau, Buzau
Tip job: Full Time
CreditAmanet cauta oameni extraordinari, asa cum esti tu! Daca iti doresti o noua provocare, noi suntem gata sa ti-o oferim!
Ce iti oferim
• Training personalizat si un trainer dedicat - experienta nu este necesara;
• Salariu fix + comision corelat cu vanzarile realizate;
• Sporuri salariale atractive, bonusuri si majorari salariale periodice;
• Tichete de masa si tichete cadou oferite cu diverse ocazii;
• Abonament medical la o clinica privata;
• Pachete avantajoase de abonamente medicale pentru membrii familiei la preturi preferentiale;
• Abonament Bookster;
• Decontarea transportului;
• Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca sigur si stabil, in agentii moderne situate in centre comerciale.
Ce implica pozitia ta
• Vei oferi suport clientilor, vei prezenta produsele si promotiile existente;
• Vei evalua validitatea monedei prezentate de catre client si vei efectua schimbul valutar;
• Vei evalua produsele oferite spre amanet si vei intocmi contractele de imprumut;
• Vei efectua toate operatiunile cu numerar (incasari, plati) si vei intocmi documentatia specifica.
Ce ne dorim de la tine
• Lucrezi cu buna dispozitie si ai o minte pozitiva;
• Comunici cu placere si esti respectuos;
• Te organizezi bine si nu iti lipseste atentia la detalii;
• Ai disponibilitate si perseverenta in acumularea de cunostinte noi;
• Ai studii medii sau superioare;
• Ai cunostinte medii de operare PC si utilizare a internetului.
Orasul: Bucuresti, Craiova si Sibiu
Tip job: Full Time
CreditAmanet caută un lider practic care iubește să îi motiveze pe ceilalți și să antreneze membrii echipei pentru performanță!
Oferta noastră:
• Training personalizat și un trainer dedicat;
• Mașină din partea companiei;
• Salariu motivant, comision corelat cu vânzările realizate, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii;
• Majorări salariale periodice;
• Abonament medical la o clinică privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei la prețuri preferențiale;
• Mediu de lucru profesionist, într-o companie de succes, stabilă pe piața muncii.
• Abonament bookster;
Rolul tău:
• Vei coordona activitatea agențiilor din subordine din punct de vedere administrativ, comercial și logistic;
• Vei coordona și susține personalul din agențiile alocate, în vederea atingerii obiectivelor de business;
• Vei verifica și analiza activitatea agențiilor identificând urgentele, în conformitate cu procedura în vigoare, și vei organiza deplasarea către agenții ținând cont de analiza efectuată;
• Vei oferi suport operatorilor din punctele de lucru în discuțiile cu clienții ori de câte ori acestea depășesc limita de competență a operatorului: cotăție în nivelul stabilit de proceduri, reclamații ale clienților, solicitări ale autorităților etc;
• Vei efectua, la nevoie, modificări în soft-urile de gestiune specifice pentru a rectifica documente întocmite greșit sau pentru a corecta eventualele erori apărute;
• Vei desfășura activități lunare de verificare a gestiunilor din cadrul punctelor de lucru;
• Vei gestiona și distribui materialele atribuite de companie;
• Vei identifica oportunitățile de dezvoltare pentru agențiile coordonate propunând soluții optime de implementat pentru îmbunătățirea indicatorilor de performanță.
Cum îți dai seama că te potrivești?
• Ai studii superioare finalizate;
• Ai experiență profesională relevantă de minim 3 ani în managementul echipei;
• Deții permis de conducere cat. B și ești disponibil la o activitate preponderentă de teren;
• Ai bune abilități de utilizare a instrumentelor digitale de comunicare și productivitate (laptop, smartphone, suita de aplicații Office 365);
• Ai competențe de conducere și ești orientat către rezultate;
• Ai foarte bune abilități de comunicare și relaționare;
• Găsești soluții la orice problemă, accepți provocări și ai o atitudine optimistă.
Te așteptăm în echipa noastră să creștem #împreună atunci când contează!
Orasul: București
Tip job: Full Time
Cerinte:
· Absolvent de studii superioare in domeniul chimiei anorganice sau ingineriei chimice;
· Cunostinte in : chimie analitica, chimie anorganica, electrochimie, chimie generala;
· Experienta in efectuarea determinarilor chimice;
· Cunostinte de limba engleza ;
· Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
· Gandire analitica, atentie distributiva;
· Proactiv, auto-motivant si orientat catre solutii;
· Flexibil, rezistent la stres, are abilitati de comunicare, abordare confidentiala si eficient in situatii de criza.
Responsabilitati:
· Coordoneaza tehnic si administrativ laboratorul
· Supervizeaza activitatea din laborator
· Implementeaza sistemul de management al calitatii
· Verifica MC-01, PG si modificarile acestora
· Stabileste actiuni corective/preventive si responsabilitati pentru realizarea si verificarea realizarii acestora
· Stabileste necesitatea opririi/reluarii activitatii in cazul identificarii uneni incercari neconforme
· Semneaza raspunsul la reclamatii
· Aproba procedurile specifice de incercare si instructiunile de lucru
· Valideaza rezultatele incercarilor
· Aproba procedurile specifice de incercare si instructiunile de lucru
· Valideaza rezultatele incercarilor
· Analizeaza reclamatiile si intocmeste raspunsurile la reclamatii
· Verifica prin sondaj efectuarea activitatilor din laborator
· Urmareste implinirea planului annual de intretinere a echipamentelor si tine legatura cu firmele care asigura service-ul si intretinerea acestora
· Instruieste si supravegheaza executantii incercarilor in perioada de formare initiala a acestora sau la introducerea unor metode/proceduri sau echipamente noi
· Asigura confidentialitatea datelor si rezultatelor clinetilor laboratorului
· Elaboreaza procedurile specific de incercare si instructiunile de lucru
· Receptioneaza obiectele de incercat
· Efectueaza incercari conform procedurilor specific de incercare si raspunde de exactitatea si promptitudinea efectuarii lor
· Inregistreaza rezultatele masurarilor in registrele de lucru si efectueaza calculele
· Intocmeste raportul de incercari
· Inregistreaza parametrii conditiilor de mediu monitorizati
· Raspunde de buna functionare a echipamentelor de masurare/incercare
· Sesizeaza operativ orice deficienta constata la echipamentele de masurare/ incercare cu care lucreaza
· Raspunde de intocmirea si mentinerea la zi a fiselor de evidenta ale mijloacelor de masurare si ale celorlalte echipamente auxiliare
· Mentine curatenia si ordinea in laborator si in locurile de desfasurare a incercarilor
· Documenteaza MC-01, PG si modificarile la acestea
· Gestioneaza documentele (inclusiv inregistrarile) sistemului de management al calitatii
· Difuzeaza documentele sistemului de management al calitatii
· Retrage documentele perimate
· Gestioneaza documentele externe
· Verifica modul de aplicae a documentelor calitatii si de efectuare a inregistrarilor
· Urmareste initierea si stadiul desfasurarii actiunilor corective si preventine stabilite in urma neconformitatilor constatate
· Pregateste analiza sistemului de management al calitatii
· Intocmeste planul anual de audit intern
· Insoteste echipele de audit extern
· Identifica necesitatile de instruire in domeniul calitatii si pastreaza inregistrarile aferente acestui proces
· Reprezinta laboratorul in domeniul calitatii si tine legatura cu institutia de acreditare
· Gestioneaza intreaga documentatie cu privire la activitatea metrologica si de intretinere a echipamentelor de masurare si a celorlalte echipamente din laborator
· Intocmeste si urmareste indeplinirea planului de etalonari ale echipamentelor
· Se ocupa de acreditarea Renar a laboratorului ; de analiza de aur si argint conform standardului international
· Efectueaza analizele prin metoda cupelatiei la aur
· Efectueaza analizele prin metoda titrare potentiometrica la argint
· Determina necesarul periodic pentru efectuarea analizelor
· Tine legatura cu laboratoarele externe colaboratoare
Ce iti oferim:
• Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare;
• Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi;
• Prime de sarbatori in valoare de 600 lei Paste/Craciun;
• Ajutor social in functie de eveniment (nastere/deces);
• Abonament medical Regina Maria;
• Decontul transportului;
• Reduceri de 15% in magazinele Lensa;
• Preturi preferentiale la produsele comercializate;
• Abonament Bookster;
Orasul: Bucuresti
Tip job: Full Time
Echipa noastră este în căutarea unui nou membru care să se alăture în rolul de Manager – linie de Business Bijuterii. In aceasta pozitie vei fi responsabil de coordonarea și supravegherea operațiunilor de afaceri pentru linia de bijuterii a companiei. Dacă crezi că ești persoana potrivită, te încurajăm să aplici acum!
Rolul tau:
· Dezvoltarea și implementarea strategiei de afaceri pentru linia de bijuterii a companiei
· Definirea și monitorizarea obiectivelor financiare ale companiei
· Identificarea oportunităților de creștere și dezvoltare a afacerii și a noilor piețe
· Stabilirea și gestionarea bugetelor pentru linia de bijuterii
· Coordonarea și supravegherea echipei de marketing și vânzări pentru linia de bijuterii
· Identificarea și gestionarea riscurilor și amenințărilor pentru afacerea de bijuterii a companiei
· Monitorizarea evoluției pieței, prin prezența în teren, respectiv calatorii în interes de afaceri la evenimentele de profil, pentru a lua decizii strategice pentru afacerea de bijuterii a companiei
· Asigurarea conformității cu reglementările și standardele de industrie
· Managementul întregului proces al produselor, de la strategia de achiziție pană la strategia de promovare și vânzare;
· Identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor online și dezvoltarea strategiei adecvate fiecărui segment în parte;
· Optimizare canale de vânzări (online și prin agenții);
· Dezvoltarea de proceduri de vânzare / achiziție pentru colegii din agenții pentru creșterea profitabilității;
· Managementul procesului de achiziție folosind furnizorii existenți sau identifica noi parteneri
· Propune, dezvoltă și implementează politici de prețuri și oferte promoționale;
· Se asigură prin proceduri că sunt respectate standardele de calitate și siguranță a produselor comercializate;
· Monitorizează performanța vânzărilor și a indicatorilor cheie ai performanței departamentului;
· Monitorizează piața și concurența pentru a identifica oportunitățile de creștere a afacerii;
· Dezvoltă și implementează strategiile de marketing și comunicare împreuna cu Top Managementul și Managerul de Marketing pentru a crește vizibilitatea produselor.
Profilul tau:
· Experiență anterioară în managementul unei linii de afaceri de bijuterii sau într-un rol similar de conducere în industria bijuteriilor
· Abilități excelente de leadership, comunicare și negociere
· Cunoștințe solide în strategia de afaceri pe segment
· Abilități puternice de analiză și rezolvare a problemelor
· Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan și de a îndeplini termene limită strânse
· Cunoașterea bună a pieței de bijuterii și a tendințelor de afaceri în domeniu
· Diploma de licență în afaceri, management sau domeniu similar
· Experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de prețuri;
· Orientat către obiective și capacitatea de a identifica oportunități de creștere a vânzărilor;
· Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
· Abilități excelente de comunicare și negociere, cu o atenție deosebită la satisfacția clienților;
· Studii superioare absolvite;
· Experiență anterioara de minimum 3 ani
· Spirit de inițiativă și atitudine proactivă;
· Foarte bune abilități manageriale;
· Bune abilități de time-management.
Oferta noastra:
· Pachet salarial motivant;
· Tichete de masă;
· Laptop, telefon;
· Card de carburant;
· Abonament Bookster;
· Asigurare de accident;
· Abonament servicii medicale.
Orasul: București
Tip job: Full Time
Ce vei face:
• Vei participa în procesul de coordonare, revizuire și actualizare a politicilor și procedurilor interne existente;
• Vei monitoriza toate procesele și procedurile operaționale pentru a te asigura că instituția respectă toate reglementările legale și standardele etice;
• Vei respecta instrucțiunile de reglementare privind raportarea și termenele limită de depunere a rapoartelor către autoritățile competente;
• Vei efectua evaluări ale riscului de conformitate pentru a te asigura că activitățile din cadrul departamentelor sunt conforme;
• Vei impărtăși rezultatele evaluărilor cu părțile interesate și coordona planurile de acțiune pentru remedierea problemelor;
• Vei efectua sesiuni de training pe subiecte de conformitate angajaților companiei;
• Vei acționa ca persoană de contact și legătură între managerii de departament și conducerea superioară, raportând conducerii eficacitatea măsurilor de conformitate ale companiei;
• Vei oferi consiliere managementului cu privire la orice acțiuni sau schimbări care ar trebui implementate;
• Vei determina nivelul de risc al clienților în procesul de on-boarding;
• Vei detecta și raporta tranzacțiile suspecte;
• Vei superviza (detecta, investiga) alertele de fraudă;
• Vei verifica antecedentele clienților în ceea ce privește diverse sancțiuni;
• Vei informarea și educa angajații cu privire la aspecte de prevenire și combatere a infracțiunilor de spălare a banilor.
Cerințe:
• Să știi să rezolvi probleme, să fii organizat, inovator și să ai capacitatea de a percepe, înțelege și interpreta faptele rapid și precis;
• Să ai abilități dezvoltate de analiză, gândire strategică și capacitatea de a avea o imagine de ansamblu;
• Să comunici eficient cu diverse niveluri ierarhice, să fii capabil să explici în mod eficient obiectivele echipei de conformitate altor echipe interne;
• Să ai integritate morală;
• Să fii profesionist cu abilități solide de gestionare a timpului și să ai capacitatea de a face mai multe sarcini;
• Să fii diplomat, să știi cum să prezinti o evaluare critică pentru îmbunătățirea proceselor companiei, să oferi un plan de corecție și să monitorizezi remedierea problemelor identificate;
• Să cunosti în detaliu aspecte de conformitate și legislație aplicabile;
• Să înțeleagă foarte bine cultura companiei;
• Să aibă cunoștințe de specialitate în ceea ce privește piața unde activează compania.
Ce iti oferim:
• Un mediu de lucru activ cu posibilități multiple de dezvoltare;
• Tichete de masă în valoare de 35 lei/zi;
• Prime de sărbători în valoare de 600 lei Paște/Crăciun;
• Ajutor social în functie de eveniment (naștere/deces);
• Abonament medical Regina Maria;
• Decontul transportului;
• Reduceri de 15% în magazinele Lensa;
• Preturi preferentiale la produsele comercializate;
• Abonament Bookster;